۴ پاسخ

ایشالله سری بعد منم با ۳ روز تاخیر پریود شدم یعنی هنوز در حد لک هست

یه تاپیک هیجان انگیز گذاشتم بیاید باهم بریم
صحبت کنیم و ......ببینیم چه خبره این روزاااا
میتونه اموزشی هم باشه

فداسرت
منم الان پریودم
ولی با کلی تاخیر

عزیزم منم مث تو‌بودم با ۱۰ روز تاخیری مثبتم شدم ولی بتام باا نبود پریود شدم بتام اومد پایین بارداری شیمیایی داشتم مشکل از همسرته دکتر برو

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مِهراد 💙👶 مامان مِهراد 💙👶 ۴ ماهگی
مامان علیسان🏅 مامان علیسان🏅 قصد بارداری