خانما پواربيني لازمه بزارم تو ساك بچم ؟

۴ پاسخ

منم خیلی سواله برام ضروریات دقیقا چیا هستن. ادم هی نخواد چیز بیخودی برداری.همینجوری وسیله زیاد هست برای گذاشتن

جا زیاد نمیگیره که بزار

من که برای قبلی اصلا استفاده نکردم

میگن بیمارستان میده انگار من خواهر شوهرم تازه زاییده به اون داده بودن بمن گفت برندار

سوال های مرتبط

مامان بی نام مامان بی نام روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا 🥹🎀 مامان رستا 🥹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری