نوزاد یکماهه چند بار مدفوع کنه یعنی یبوست نداره

۳ پاسخ

نگران نباش عزیزم من پسرم ۳ ۴ روز یع بار پی پی میکنه بردمش دکتر گفت چون شیرخودتو میخوره و مدفوعش شله مشکلی نیست حتی تا یک هفته

دکتر به من گفت تا۵روزم طبیعیه،فقط باید خمیری باشه،گوله ای نباید باشه

یبوست ربطی به دفعات مدفوع نداره
اگر حتی بعد یک هفته شکمش کار کرد اما اذیت نبود و مدفوعش نرمال بود یعنی اوکیه و یبوست نداره

سوال های مرتبط

مامان خانم خانما زهرا مامان خانم خانما زهرا ۲ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان هیرا🫀 مامان هیرا🫀 ۱۲ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی