۸ پاسخ

بستگی داره دکترت چیا بنویسه من سونو 2300 آزمایش 1100

سونو ۳۶۰۰ دادم ازمایش ۱۵۰۰

برا من ۲/۶۰۰شد با آزمایش

برای من سونوم با بیمه شد ۹۵۰
ازمایشمم شد۳۳۰

من ۱۲۰۰شد

من 1700دادم برا سونوگرافی
بزا آزمایش 1600

سونو 780
ازمایش 1100

رفتم دکتر آخه گفت یازده هفتت تموم شد بیابنویسم برات راستی جنسیت بچه هم مشخص میشه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندقی💕🌱 مامان فندقی💕🌱 هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شمامه مامان شمامه هفته سی‌وسوم بارداری