خانوما کیا بچشون ۳۷به دنیا اومده دستگاه نرفته؟

۴ پاسخ

من 38 هفته 4 روز ب دنیا اومد نرفت دستگاه

اینم بگم پسر من ۲۷ هفته دنیا اومد فقط یک هفته نیاز به اکسیژن داشت ولی خوب بخطر وزن کمش ک یک کیلو ۲۰۰بود گداشتن خیلی دستگاه بمونه

دختر من
ارتباطی به هفته نداره

ربطی به هفتش نداره عزیزم
من بچه اولم۳۸ دنیا اومد دستگاه رفت ۳روز

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری