بخیه هام میسوزه😞😞😞😞

تصویر
۸ پاسخ

حق داری عزیزم اوایل عمل خیلی درد و سوزش داری
ایشالله یکم که بگذره خوب میشی

عزیزم مگه هنوز بیمارستانی؟نی نی چطوره؟

من هم بخیه هام میسوزه هم خارش میده ولی نمیتونم بخارونم😓خیلی اذیت میشم

استراحت نکردی برا اونه
قرص هاتو سر وقت بخور خدای نکرده عفونت نکنن بخیه هات

میگزره نینی چطوره 😊

میگذره تحمل کن😢🙂

طبیعی بودی؟

پمپ درد نگرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان 💙آرمان💙 مامان 💙آرمان💙 ۱۳ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۶ ماهگی