خانما فرنی چجوری درست میکنن

۱ پاسخ

من آرد برنج و باکمی روغن زرد ونبات روی گاز میپزم همراه باکمی آب..چون تازه شروع کردم فعلا همین مدلی

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی
مامان ماهدخت مامان ماهدخت ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان ماکانم👑 مامان ماکانم👑 ۱۳ ماهگی
مامان یکی یدونم دخترم مامان یکی یدونم دخترم ۱۴ ماهگی