خانما فرنی چجوری درست میکنن

۴ پاسخ

من یه قاشق چای خوری ارد میریزم یه استکان اب بعد که جوشید زیرش میزنم پایین یا با نبات شیرین میکنم یا با شیره انگور
شیر و شکر ممنوعه تا یکسالگی
عزیزم ترجیحا ارد برنج خودت درست کنی بهتره😊نظرمو گفتم فقط🌹

شکر و خرما ممنوعه الان براش

این کتابیه که دکتر دخترم داده
بنظرم اول با دکتر مشورت کن

تصویر

یک قاشق چای خوری ارد و پنج قاشق غذا خوری آب باهم قاطی میکنه هم میزنه جوش اومده با شعله کم بعدش شیر خودت یا شیر خشک اضافه میکنه
شیر گاو تا یک ساله ممنوع و شکر و نمک

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۱۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان اریا مامان اریا ۸ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی