خانما چجوری فرنی درست کنم

۳ پاسخ

من برای شروع ی قاشق چای خوری را داخل ی ته لیوان با اب جوشیده سرد شده قاطی میکنم بعد نصف لیوانم اب جوش میزارم سرگاز و ارد برنجا اضاف میکنم مرتب هم میزنم که به غلظت برسه خنک ک شد شیر خشک یا شیرخودمو چندتا قاشق اضاف میکنم

فاطی کن

یه قاشق اردبرنج ‌یه لیوان آب قاطی من روکازمدام هم بزن غلیظ که شدخاموش کن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان لوبیا قرمز مامان لوبیا قرمز ۱۵ ماهگی
مامان پناه خانم🩷💋 مامان پناه خانم🩷💋 ۸ ماهگی
مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی