خانما فرنی چجوری درست کنم؟
ب

۱ پاسخ

یک قاشق مربا خوری ارد برنچ یه حبه کوچیک نبات با اب قاطی کن خوب مخلوط بشن بعد بزار و حرارت ب قوام بیاد

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان لوبیا قرمز مامان لوبیا قرمز ۱۵ ماهگی
مامان 🫠🫠🫠 مامان 🫠🫠🫠 هفته بیست‌وهفتم بارداری