خانما ارد برنج‌گرفتم چجوری فرنی درست کنم

۳ پاسخ

آرد برنج نصف قاشق.. یکم آب جوشیده سرد شده.. دوسه تاقند کوچیک هم بزن بزار روحرارت تندتندهم بزن تا ب غلظت برسه.. بعد بزار سرد بشه یکم شیرخشک اضافه کن..

یه قاشق چایخوری آرد برنج با نصف لیوان آب قاطی کن بریز تو قابلمه بزار رو حرارت تا غلیظ بشه

داخل گهواره ابزار زده بزن روش تمام برنامه غذایی رو گذاشته راحت

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان دلارام مامان دلارام ۱۴ ماهگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۵ ماهگی
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی
مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی