ارد برنج برای فرنی چجوری درست کنم؟

۱ پاسخ

ببین دختر من دکترش گفت فعلا با روزی ۳ قاشق غداخوری بهش فرنی بدم
ب خاطر همین یه قاشق چایخوری ارد برنجو با ۹۰ سیسی آب سرد حل میکنم میزارم رو حرارت ملایم ده دقیقه هم میزنم
اگر دیدی داره غلیظ میشه دو قاشق اب جوش بزن بهش
اخرشم ک خواستی بهش بدی بخوره دیدی خیلی غلیظه ۱۰ یا ۱۵ سیسی شیر خشک یا شیر خودتو بریز داخلش

سوال های مرتبط

مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۴ ماهگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۴ ماهگی
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان پرنسا جونی🤍 مامان پرنسا جونی🤍 ۷ ماهگی