فرنی ارد برنج چجوری درست کنم برا پرنسا؟

۴ پاسخ

ارد برنج ( ترجیحا خونگی ) رو با یه مقدار آب جوشیده حل کنید و بزارید روی گاز هم بزنید تا یک مقدار قوام پیدا کنه و بعد ک آماده شد و یه مقدار از حرارت افتاد بهش شیرمادر یا شیر خشک اضافه کنید
آرد برنج یک قاشق مرباخوری سر صاف

یک قاشق مرباخوری ارد برنج الک کن با ۲ فنجون اب بذار بپزه قوام اومد ۱۵ سی سی از شیری که میخوره( مادر یا خشک)بهش اضافه کن. شیر نباید بجوشه بعد اینکه لعاب برنجت آماده شد بهش اضافه کن. آخر از صافی رد کن بده بخوره

یه قاشق چایخوری آرد برنج و با یه لیوان کوچک آب جوشیده ولرم شده قاطی کن بعد بریز تو قابلمه هم بزن تا قوام بیاد من برا شیرین شدنش یه کوچولو نبات هم میندازم هر چقدر که دوست داشتی سفت بشه بعد خاموش کن اگه خیلی غلیظ شد بعد این که سرد شد با شیر خودت یا شیر خشک آماده شده یکم قاطی کن تا شل بشه بتونه بخوره

ابزار گهواره تو
پختی ها نوشته

سوال های مرتبط

مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۴ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی ۱۶ ماهگی
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان فاطمه وعلی💙 مامان فاطمه وعلی💙 ۱۷ ماهگی
مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی