۴ پاسخ

بیا عزیزم

تصویر

یک قاشق چای خوری آردو بریز تو قابلمه یک استکان آب هم بریز بذار رو شعله هم بزن تا به غلظت برسه،بعدش ک از حرارت افتاد از شیر خودت یا شیر خشکش بریز داخل فرنیش تا رقیق شه

تو یک لیوان آب جوشیده سرد شده یک قاشق چای خوری ارد برنج بریز همبزن قشنگ ارد تو آب حل بشه بزار رو شعله گاز آروم همبزن یکم که سفت شد از رو شعله بردار سرد بشه بعدش میتونی به دلخواه یکم از شیر خشکش یا شیر خودت هم اضافه کنی به فرنی میتونی هم شیر نریزی داخلش

خودت باید درست کنی آرد برنج و اینا برای بچه مناسب نیستند

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 مامان پرنسس ناز🩷💅🏻👛 ۱۵ ماهگی
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان نفس خانوم🧿🤍 مامان نفس خانوم🧿🤍 ۱۴ ماهگی
مامان دخملم🌛ماهلین🎀 مامان دخملم🌛ماهلین🎀 ۱ سالگی