خانما فرنی رو چجوری درست کنم؟؟؟

۲ پاسخ

یه ق چ خوری آرد برنج را با نصف لیوان آب بزار بجوشه تا یکم سفت بشه اندازه یه نخود نبات سفید هم بنداز

درخواستموقبول میکنی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان پناه خانم🩷💋 مامان پناه خانم🩷💋 ۸ ماهگی
مامان ریسان مامان ریسان ۱۲ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی