خانما فرنی با شیر خشک چجوری درست کنم؟

۲ پاسخ

ارد برنج و اب رو میزاری رو گاز زیرشو کم میکنی هم میزنی فرنی ک اماده شد میزاری از داغی ک افتاد یکم شیر خشک اماده شده بهش اضافه میکنی رقیقش میکنی

ارد برنج رو با اب بلید بپزیشون غلیظ ک شد از رو گاز بردار
ازداغی ک افتاد شیرخشکی و درست کردی یزره بهش اضافه کن تا رقیق بشه

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی