ارد برنج و اب رو میزاری رو گاز زیرشو کم میکنی هم میزنی فرنی ک اماده شد میزاری از داغی ک افتاد یکم شیر خشک اماده شده بهش اضافه میکنی رقیقش میکنی
ارد برنج رو با اب بلید بپزیشون غلیظ ک شد از رو گاز بردار
ازداغی ک افتاد شیرخشکی و درست کردی یزره بهش اضافه کن تا رقیق بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.