خانوما فرنی با شیرخشک چجوری درست کنم ؟؟

۱ پاسخ

ازد برنج با اب بزار بپزه به قوام که رسید خاموش کن
بعد ۱ پیمانه شیر خشک بزن هم بزن
شیر خشک اصلا نباید حرارت ببینه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی