۱۳ پاسخ

اره دوره ایه میگذره

آره عزیزم من

آره من ازون موقه شرو شد

بله من دارم

عادی عزیزم خوب میشی

من از اول داشتم الان بیشترم شده مخصوصا وقتی که تکون میخوره تپش قلب و تنگی نفس میگیرم

منم ماه های اول داشتم مخصوصا زمانیکه دراز کشیده بودم میخواستم بلند شم

ای بابا من میگفتم حتما من اینجوریم من که از ۹هفتگی همینطوریم

ن من ندارم

اره عزیزم من از اولش داشتم

اره من همین الانم بعضی اوقات نفسم میگیره

عزیزم من تپش قلب داشتم

من یکم راه میرم دارم

سوال های مرتبط

مامان علی و اَرَس مامان علی و اَرَس ۱ ماهگی
مامان عزیز مادر مامان عزیز مادر ۴ ماهگی