سلام کسی هست تنگی نفس داشته باشه

۱۰ پاسخ

اره گلم

من داشتم بهتر شدم

واااای من نفسم بند میاد تند تند نفس میکشم بعد قلبمم هم یکمی درد می‌کنه

منم‌دارم

آره طبیعیه بچه رشد میکنه

منم ولی ۸هفته هستم زود نیس؟

منم داشتم البته ب خاطر الودگی هوا و الرژی بیشتر

سلام اره مخصوصا وقتی میخوای بخوابی

من 🥲💔💔

سلام بله من

سوال های مرتبط

مامان اراد مامان اراد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد