۴ پاسخ

آره، ولی اگه شدید شد با فاصله های منظم یعنی موقع زایمانه

اره درد زایمانه اگه زیاد شد برو دکتر

منم همينطورم دوروز بيمارستان بستري بودم سرش

اره عزیزم طبیعی بعضی وقتا من فک میکنم درد زایمانه میترسم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری