درد زیردل و سفت کردن بچه طبیعیه تو هفته من؟

۱ پاسخ

یه هفته س اونجوریم نمیدونم چرا اونجوریه ینی دقیق یه هفته س من فقط روزی دوبار میرمبرا نبض قلبش

سوال های مرتبط

مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی