ترشح صورتی نشانه زایمان هست من دو بار دیدم

۴ پاسخ

وای عزیزم یادش بخیر وقتی داخل این دوران بودم 😍ولی بچه داریه خیلی شیرینه زایمان هم خیلی لذت بخشه برای اولین بار میبینیش😍

اره حتما برو

۳۷ هفته و چندروزی؟ معاینه داشتی ؟

اره برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان آیما مامان آیما ۸ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی