۳ پاسخ

شکر داره شیرینه در حد یک قاشق برای طعمش بخور

دیابت بارداری دارم دیگچه میشهدی بخورم

منظورتو نگرفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣 مامان جوجو ممد🐣 هفته چهاردهم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان قند روزهای تلخ مامان قند روزهای تلخ ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۷ ماهگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا💝👼🏻 مامان مهوا💝👼🏻 هفته سی‌وششم بارداری
 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی
مامان دنیز خاتون مامان دنیز خاتون ۷ ماهگی