ماه اخر رو‌میشه از پودر موبر استفاده کرد؟؟

۶ پاسخ

من‌ تیزبر میذارم

من از دکترم پرسیدم گفت موردی ندارده فقط قبلش رو دستت تست کن اگر حساسیت نداشتی میتونی استفاده کنی

من کرم موبر سی گل استفاده میکردم

منکه میزنم چون چیزی رو نمبیینم

من از دکترم پرسیدم‌گفت مشکلی نداره قبل زایمانمم همه جارو با پودر زدم رفتم

نه کلا دکتر من گفت ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان سوین کوچولو 🩷 مامان سوین کوچولو 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد