۶ پاسخ

نه بابا ، چه ضرری … شما هم دیگه خیلی حساسش میکنید

عزیزم بدن به همه چیز نیاز داره هرچیزی میتونی به اندازه بخوری زیاد روی ازهرچیزی ضرر داره

ضرر نداره ولی کم استفاده کنی خیلی بهتره چون میگن خمیر میشه معده درد میاره

ن بابا چ ضرری فقط ماکارانی ک ازشب یا ظهر مونده رو قبل اینکه سرد بشه بزارید یخچال اگر بیرون موند اصلا نخورید که سمی و خطرناکه مخصوصا الانکه هوا گرمه وگرنه تازش خوبه

نه عزیزم

میگن چون چربی زیاده کم استفاده کن.منکه میخورم حتی کله پاچه هم خوردم ولی زیاده روی نمیکنم به اندازه میخورم.

سوال های مرتبط

مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان نی نی گل مامان نی نی گل روزهای ابتدایی تولد
مامان آر‌ِن🩵🫧 مامان آر‌ِن🩵🫧 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته پانزدهم بارداری