نویان فردا واکسن شیش ماهگی داره
مادر🤦‍♀️😑

۸ پاسخ

برا پسر من انقدر راحت بود خداروشکر

پسر منم😣☹️ولی اصلا اماده نیسم پس فردا میبرم

اون اسونه

منم دخترم دوشنبه داره😑

منم نزدم هنووووو😩

وای اصلا نگرانی نداره از واکسن ۲ ماه و ۴ ماه خیلی راحت تره

من که نمیزنم واکسن براش چهار ماهگی هم نزدم

لطفا بعد از زدن واکسن تجربتونو به اشتراک بذارین

سوال های مرتبط

مامان رادین رامین مامان رادین رامین ۱۰ ماهگی
مامان آدرین و آرین 💑 مامان آدرین و آرین 💑 ۱۷ ماهگی