خانما فردا واکسن شیش ماهگی دخترمه درد داره ؤ

۳ پاسخ

نه خیلی راحته

مونده به بچه ت....فکرشو نکن اینم میگذره ایشالله

برای پسر من خیلی سخت بود خیلی
ولی دوماه و چهارماه اصلا اذیت نشد
اما ۶ هم تب کرد کلی هم‌کلی گریه کرد هم پاش خیلی درد کرد بچم

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولوم مامان نویان کوچولوم ۱۶ ماهگی
مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی