مامانا واکسن شیش ماهگی خیلی درد داره بعدش؟

۲ پاسخ

اوف برا پسر من ک انقد بد بود برعکس ۲ و۴ ماهگی تبش تا ۳۹ رفت بیقراری درد ی پاشو نمیتونس جم کنه اصلا چهاردست وپا نمیرفت جای واکسن سفت شده بود خیلی بد بود انشالله ک براشما راحت باشه

مثل بقیس

سوال های مرتبط

مامان رادین رامین مامان رادین رامین ۱۰ ماهگی
مامان آدرین و آرین 💑 مامان آدرین و آرین 💑 ۱۷ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی