دزفولیای مهربون
سونوگرافی 3 بعدی یا 4 بعدی کجا میگیرن؟

۹ پاسخ

دکتر بهزادی ی دکتر کدخدازاده

بابایی میگیره

من همه سونوهامو بابایی انجام دادم بعد از انومالی خودش برام سه بعدی هم گرفت گفت نی نیتو ببین

اسپید داره اندیمشک فکر کنم

شنیدم ۳ بعدی ۴ بعدی برا نی نی خطرناکه

فک کنم روناش هم بگیره

بابایی نژاد میگیره

دکتر یوسف وند و بابایی میگیرن

سوال منم هست 🥹😂

سوال های مرتبط

مامان پاستیل خرسی مامان پاستیل خرسی ۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد روزهای ابتدایی تولد
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیان مامان لیان هفته سی‌ونهم بارداری