۴ پاسخ

تا جایی که‌من میدونم پزشک تو هفته ۳۴ برای مامان مینویسه. بخاطر اطمینان از سلامت جنین

من دکترم برام نوشته بود چون سونو نداشت خودش دکترمو عوض کردم خودش تو مطب سونو داشت انجام داد گفت دیگ نیازی نیس بری

من پایان ۳۵هفته دکتر برام نوشت

براچی هسته

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان سوگند خانم مامان سوگند خانم ۱ ماهگی
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد