۱ پاسخ

من سر بچه اولم اینطوری بودم هر کاری کردم نگرفت که نگرفت چند جلسه ام کلاس شیردهی رفتم ولی متاسفانه بی فایده بود الان ۲ سالو هفت ماهش تازه به زور از شیر پاستوریزه گرفتمش

سوال های مرتبط

مامان (شاهان) مامان (شاهان) ۱۵ ماهگی