خانوما حلوا شکری میدین به بچه هاتون؟

۱۰ پاسخ

نه نمیدم قند خالصه هیییچ خاصیتی هم نداره

من ب دخترم میدم کمی میخوره

من یبار دادم خیلی دوست داشت

اره بده بخوره

اره.

ندادم تابحال پسرم چیزای شیرین دوس نداره اخه

بازاری یا خودتون درست میکنید؟

دخترمن نخورد

اره پسر من خیلی دوس داره

آره من میدم اما کم

سوال های مرتبط

مامان 🩵شاهان🩵 مامان 🩵شاهان🩵 ۲ سالگی
مامان آقا کیسان 🫅🏻 مامان آقا کیسان 🫅🏻 ۱ سالگی