خانوما شما به بچه هاتون پرتقال میدین؟

۲۲ پاسخ

ترش باشه نمیخوره فقط شیرین

خیلی کم دوس نداره

اره خیلی عاشق پرتقال

اره اب میگیرم بعضی وقتا میدم‌

بله اگه حساسیت ندارن مشکلی نداره

اره هم خودش دوست داره هم آبمیوه ش

پرتقال شیرین میدم ترش دوست نداره

اره با موز قاطی میکنم میدم

دوست نداره

بله عاشقشه

پسر من عشق پرتقاله

اره خیلی دوسداره

اره من هروز میدم
ولی ابش رو میگرم اب پرتقال میدم
چون اینجوری نمیخوره تو گلوش میپره

دوست نداره خودش

دختر من دوست داره خیلی کم میخوره

بعضی وقتا آب میگیرم میدم خودش دوس نداره

دختر من دوست نداره اصلا ابشم حتی نمیخوره🤕

اره بده، ولی پسرمن نمیخوره فقط موز

اره اب پرتقال گاهی میدم
مگه مشکلی داره؟

آره خیلی دوس داره دخترم

اره میدم

خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان آقا کیسان 🫅🏻 مامان آقا کیسان 🫅🏻 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۲ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۲ سالگی