سلام خانوما به بچه هاتون ژله میدین؟

۱۰ پاسخ

آره گاهی اوقات درست میکنم واسش خیلیم دوس داره

نه
چون خودمون هم نمیخوریم
اگر جایی باشه بهش میدم

هرز گاهی

بله

اره.

اره خودم درست میکنم خیلی دوس داره

خودم درس میکنم براش

بله خونگی

اره
خودم درست میکنم

اره گاهی وقتا

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان آقا کیسان 🫅🏻 مامان آقا کیسان 🫅🏻 ۱ سالگی