سلام باقالا پلو بدون شوید ضرر ندارد که؟

۶ پاسخ

همه چیز بخور دختر فقط به اندازه زیاده روی نکن

اگه حساسیت نداری میتونی بخوری چ با شوید چ بدون شوید من با اینکه کمخونی دارم خوردم مشکلی هم پیش نیومد برای رفع هوس ماه یکبار چیزی نمیشه

باقالا اصلا نباید بخوری دکتر به من می‌گفت نخور

بهتره نخوری شوید یبار دوبار اشکال نداره تو غدا
ولی باقالا ممکنه فاویسم داشته باشی و خطرناکه

باقالا حساسیت زاست

باقلا کمخونی میاره

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 ۷ ماهگی
مامان مبشر مامان مبشر روزهای ابتدایی تولد
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری