سلام خانما تا چند هفته نیاید جگر بخورم؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

من چن روز پیش یه سیخ خوردم

تا اخر

😕😕😕😕ای بابا

کلا نخور

من بعد از ان تی رفتم خوردم دیگه طاقت نداشتم

اگه کلا نخوری که بهتره ولی اگ دلت خیلی میخواد از سه ماهه دوم ب بعد میتونی بخوری ولی خییلییی کم اصلا زیاده روی نشه

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان ‏

مسافر کوچولو مامان ‏ مسافر کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی