مامانای خوشکل سونو ان تی باید ناشتا باشیم؟

۷ پاسخ

نه عزیزم اتفاقا باید صبحونه کامل بخوری و یه چیز شیرین با خودت ببری

باید یه چیز شیرین و آب بخوری

نه عزیزم، من الان اومدم از سونو،ناشتایی احتیاج نداره،مثانه هم باید خالی باشه فقط قبل رفتن تو اتاق دکتر یه آبمیوه شیرین باید بخوری

نچ نیازی نی

نههه اتفاقا باید چیزای شیرین بخوری حرکت کنه

خیر عزیز

نه نیاز نیس

سوال های مرتبط

مامان ابراهیم👶😘🐤💙 مامان ابراهیم👶😘🐤💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری