آزمایشی ک بعد سونو ان تی انجام میدهیم باید ناشتا باشیم یانه؟

۷ پاسخ

نه اول میری سونو که قبلش باید چیزی بخوری بچه بیدار باشه
همون روز با جواب سونو میری آزمایش

نه ناشتایی لازم نیست

نه لازم نیست

لازم نیست

برامن آزمایش قندم نوشته اول برم قندو ناشتابدم بعد برم سونو دوباره بیام آزمایشگاه خون بدم برا ان تی
اووووف

دکتر من گف ۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باش از دکترت بپرس

نه ناشتا لازم‌ نیس

سوال های مرتبط

مامان ابراهیم👶😘🐤💙 مامان ابراهیم👶😘🐤💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیرمهیار مامان امیرمهیار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پیسمل پیسملی مامان پیسمل پیسملی هفته سی‌ام بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌وپنجم بارداری