خانما بعدسونو ان تی آزمایشی ک میدیم باید ناشتا باشه؟

۷ پاسخ

ن عزیزم

ن گلم

نه فوری بعد سونو باید بری ازمایش بدی

نه گلم فرقی نداره بعد سنو برو ازمایشگا

نه گلم اصلا نیاز به ناشتایی نداره

ن هر وقت خواستی برو ولی بیشتر ۲۴ ساعت نگذره از زمان سونوت

نه عزیزم نیازی نیست

سوال های مرتبط

مامان امیرمهیار مامان امیرمهیار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ابراهیم👶😘🐤💙 مامان ابراهیم👶😘🐤💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۶ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری