۶ پاسخ

م ک موهامو از ته زدم اسمم فاطمست.شوهرم خیلی ذوق کرد منو دیدگف همیطوربزارش ولی فرزین صدام میکنه😂😂😂😂😂😂خواهرم میگ ننه باباشده گفتم خو میریزه چیکارکنم.بخدا ی قسمتش کامل داشت کچل میشد خیلی ضایع بود🥺

مولتی ویتامین نمیخوری؟

خداروشکر من تا الان ریزش نداشتم و موهام بهتر شده

من از آخرای ماه چهارم

فک کنم از ۱۸ هفته بعد چون قرص کلسیم اینام میخوری تاثیر میزاره به نظرم برا من که خیلی خیلی کم میریزه گوش شیطون کر

فکنم هیچ وقت من ک کچل شدم

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌ام بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌ام بارداری