سلام مامانا شما به بچه هاتون موز میدین

۳ پاسخ

اره
یا تو فرنی یا همینجوری خالی

بله عزیزم گاهی اوقات، یا توی پستونک میوه خوریش میذارم، یا با برش ایمن میدم به خودش یا توی اوتمیل

سلام بله

سوال های مرتبط

مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی