دوستان شما به بچه هاتون موز میدین ؟

۷ پاسخ

بچه خودتون چقده

اره من میدم یا جودوسر
گاهیم خالی

من یجا خوندم نوشته بود موز و بستنی زبون بچه رو دیر باز میکنه تا یکسالگی ندین

من دادم

من با پوره سیب ترکیب میکنم اندازه دو بند انگشت

بله ازشش ماهگی‌مجازه فرنی موز
یا موز خالی رو‌بهش میدم

من میدم

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدو مهراد مامان محمدو مهراد ۱۰ ماهگی