سلام خانما شما به بچه هاتون موز میدین؟؟

۹ پاسخ

اره میدادم از اخرای پنج ماهگی

زوده عزيزم اگر بزارى بعد ٨ ماهگى بدى خيلى بهتره
هم قند داره هم پتاسيم خيلي بالا هم دير هضمه هم يبوست ميده

بله عاشقشه

نه چون‌قند زیاد داره

بله چرا ندیم؟

اره میدم ولی یبوست شد

دوبار دادم یبوست شد

بله میدم

بله.

سوال های مرتبط

مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی