شیر خشک اپتامیل ساده وزن دهیش خوبه یا نه؟

۲ پاسخ

وزن دهی توی شیرخشک ی چیز الکیه هرچی ب بچه بسازه خوبه
مثلا من بگم نان اما ب بچت نیازه چ‌ فایده داره
منم همون اپتامیل میساخت دادم

باید زیر نظر دکتر بهش شیر بدی

سوال های مرتبط

مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی