شیر خشک آپتامیل وزن دهیش خوبه؟؟

۵ پاسخ

من نان میدم خوب بوده نفخ داره ولی دخترم تپل شده

من الان دارم هم شیر خودمو میدم هم اگه جای برم بچمو میدم به مامانم بهش آپتامیل میده ولی معمولیه وزن دهی

نمیدونم دختر من نان یک رو خوب نخورد الان دو روزه دارم اپتامیل میدم دکتر گفت بجای نان اپتامیل بده

خیلی نه

معمولیه

سوال های مرتبط

مامان ویهان👼🏻🩵 مامان ویهان👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان کوچولو 🌙 مامان کوچولو 🌙 ۱۴ ماهگی