بستنی خوردم ک بچه بچزخه کافیه

۴ پاسخ

نانی بخور قشنگ میچرخه

آبمیوه هلو و نانی هم عالیه

نوشابه بخور

نوشابه هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌وششم بارداری