سلام ۱۲ هفته تمام خوبه واسه سونو انتی؟

۹ پاسخ

فقط دکتر نصوحیان ۱۱ هفته قشنگ جنسیتو میکه

سلام کجا رفتید سونو انتی

سلام دکترتون کیه

اره خوبه دکتر منم ۱۱ هفته ۶ روز نوشته

۱۱ هفته و ۶ روز اگه منظورته که آره عالیه

اره 12هفته برو من امروز 12هفته رفتم اما سونو زده13هفته و دو روزم واسه همین زودتر برو

۱۲ هفته و چند روز خیلی خوبه جنسیتم میگن

اره عزیزم ۱۲ هفته ۴ روزم خوبه ولی

یعنی ۱۲ هفته و ۶ روز ؟؟؟ آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 هفته چهلم بارداری
مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو‌ دلي🍓 مامان تو‌ دلي🍓 هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری