۱۲ هفته و ۱ روز واسه انتی خوبه؟

۱۰ پاسخ

منم ۱۲ هفته و یک روز واسم نوشتن

عالیه منم ۱۲ و یک رفتم

اره بمن جنسیتم گف

اره گلم

آره منم وقتی رفتم ۱۲ هفته و یه روزم بود

اره از من دوازده هفته و چهار روز بود تو انتی

آره عالیه

نه نگف

آره عزیزم من سر پسرم 12هفته و 3رپز بودم رفتم

آره من ۱۲ هفته ۱ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری