خانما من این تو این هفته عسل بخورم بده؟

۶ پاسخ

من سرما خوردم روزی دو بار هر بار یک قاشق کوچیک عسل و ابلیمو میریختم تو چایی ولرم میخوردم.کوچیکترین سایز قاشق.فقط عسلت بهتره که غیر پاستوریزه نباشه

میگن در حد یه قاشق چایخوری اشکال نداره

من می‌خوردم همش آب عسل

من که خوردم عسل و آبلیمو

اندازه صبحانه مشکلی نداره

نخوری بهتره ولی مقدار خیلی کم میگن اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیست‌وچهارم بارداری