مامانا عدد 37 تکمیل تب حساب میشه؟؟

۲ پاسخ

نه گلم...سی و هفت و سه به بعد شروع تب بهتر استا بدی

نه یکم گرمه بدنش. 37.5 تازه تب خفیفه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧒معجزه خدا مامان 🩵🧒معجزه خدا ۱ سالگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان mehrsam👶🏻 مامان mehrsam👶🏻 ۱ سالگی
مامان آنا مامان آنا ۲ سالگی
مامان آیگل مامان آیگل ۱ سالگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۲ ماهگی
مامان فندوق بلا مامان فندوق بلا ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی